goeiemorgen!! - Reisverslag uit Canberra, Australië van sascha veenstra - WaarBenJij.nu goeiemorgen!! - Reisverslag uit Canberra, Australië van sascha veenstra - WaarBenJij.nu

goeiemorgen!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sascha

12 Februari 2007 | Australië, Canberra

hey allemaal

deze is voor beppe!
de taal gaat goed kom er meestal wel uit! vaak horen ze wel dat je uit nederland komt soms denken ze frankrijk!! de warmte gaat maar als je s'middag's om 2 uur moet beginnen heb je tot uurtje of 6 toch wel zo'n 35 graden jeloopt midden in de zon dus wel warm!! maar vandaag is het iets afgekoelt dus beter om te werken!! sorry maar heb vaak niet zoveel tijd voor het internet!! eelke foto's komen eraan zodra ik weer mooie dingen zie!! nou werkse straks dikke kus

• 12 Februari 2007 - 08:15

Immie:

ha,die sas,
    het gaat goed zo te lezen,lekker aan de borrel,kan niet beter !!hier erg regenachtig en we hebben lekker veel sneeuw gehad,voor de rest gaat hier alles goed.nou,de groetjes maar weer en succes.de fam.melling.dikke kus,doei

• 12 Februari 2007 - 10:09

Bram:

he sas
    alweer wat verkocht?
    is daar beter weer dan in nederland
    Alweer 4 weken weg geniet er van want het is zo maar om groeten heit.

• 12 Februari 2007 - 11:12

Loes:

He Sas
    Wat leuk om regelmatig wat van je te horen,zien elke dag even of je weer wat leuks hebt beleefd,succes met de krantenverkoop ,wij willen ook wel een abonnement.Hoi dikke tut Loes.

• 12 Februari 2007 - 16:53

Philip En Co:

Hoi Sas, weer een regendag voor de verandering. Gisteren zijn Sven Kramer en Ireen Würz beiden wereldkampioen schaatsen geworden. Beiden in de arreslee in Thialf, Prachtig! Jilderts had kaartjes, dus het hele feest live meegemaakt. Morgen is Jelmer jarig en dat vieren we a.s zondag. Als alles meezit kan ie bij het aotobedrijf waar ie nou stage loopt een baan krijgen, hartstikke leuk voor hem.
    Nou tot lezens De Liipkes.

• 12 Februari 2007 - 19:20

De Grote Neef:

Hey Sas,

So, if your English is improving I'll better start writing it. Don't spend to much time on the internet, but save your time to have fun and keep us up to date once in a while. Been this weekend in Thialf at the world championship ice skating. Amazing weekend! One world record and 2 world champions as my daddy mentioned.
    Well keep your head cool, enjoy work and don't worry. We'll keep in touch.
    Greetz and big hug,
    Jildert

• 12 Februari 2007 - 21:28

Corrie/Johan Fruit:

Hey Sassefras,
    Pas nu even tijd om je site op te zoeken. Sorry, altijd druk hè.Aan de foto's te zien en de berichten die ik heb gelezen, heb je het reuze naar je zin. Houe zo. Hier int zeeuwse net zo nat als in frieslân, dus geniet van 't zonnetje. Kranten in de zon is misschien niet alles, maar appels en peren in de kou ook niet, zoals je weet. Nou, heel veel plezier en doeiiiii

• 14 Februari 2007 - 06:00

Dewi!:

Hi Sas, niet zoveel tijd dus hou het kort..
    Maar volgens mij gaat alles goed met je! Nog steeds bij die andere meiden? Gezellig hoor! Heb waarschijnlijk werk in grape picking! Dus dat zou mooi zijn! Mn vrijwilligerswerk ik bijna afgelopen, maar was erg leuk! Snap dat je geen tijd hebt om mijn site te checken ;)
    Hoop tot ziens in Oz :D!
    xxxx deew