weer thuis! - Reisverslag uit Wommels, Nederland van sascha veenstra - WaarBenJij.nu weer thuis! - Reisverslag uit Wommels, Nederland van sascha veenstra - WaarBenJij.nu

weer thuis!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sascha

30 April 2007 | Nederland, Wommels

hey hallo

ben weer thuis! vanochtend weer in nederland aangekomen! toch nog een beetje de verjaardag van de konningin gevierd! heb echt een super tijd gehad in australie! en bedankt voor al jullie berichtjes!en tot snel

dikke kus

  • 01 Mei 2007 - 03:47

    Deew:

    Dag lieve Sas!!!

    Fijn dat je goed aangekomen bent en weer lekker veilig en vertrouwd thuis bent :)
    Groetjes van mij aan je ouders en ik laat weten als ik weer back in town ben om wat af te spreken!!!

    Daaag meis!

  • 05 Mei 2007 - 17:35

    Marian:

    Hee Sascha
    Jammer dat ik je niet gezien heb bij Sake ik heb nog wel even gewacht. Heb ik eindelijk je site ontdekt ben je al weer terug. Wat zijn je plannen nu werken of ga je nog leren. Nou misschien tot snel.
    Groetjes Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wommels

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2007

weer thuis!

28 April 2007

chinatown

26 April 2007

hallo mates

25 April 2007

stil in cairns

22 April 2007

hello
sascha

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 3181
Totaal aantal bezoekers 26897

Voorgaande reizen:

10 Januari 2007 - 11 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: