mijn eerste loon!! - Reisverslag uit Canberra, Australië van sascha veenstra - WaarBenJij.nu mijn eerste loon!! - Reisverslag uit Canberra, Australië van sascha veenstra - WaarBenJij.nu

mijn eerste loon!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sascha

16 Februari 2007 | Australië, Canberra

hey mensen

hoe is het daar in nederland?
hier gaat het goed het werk is alleen K*O*T*!!! heb vandaag mijn eerste loon gehad van 2 dagen wel even 8 dollar
(5 euro)!! maar verdien nu al wat beter! verder is het wel gezellig blijf hier nog een week met angela de andere twee gaan al vast verder! na deze week vertrekken ook wij richting de goldkust!maar verder wel grappig al die verschillende mensen die je tegenkomt aan de deur sommige mensen slaan de deur voor je neus dicht en zeggen fuck off!! anderen zijn weer heel aardig en bieden je een biertje aan ofzo!! sommigen vertellen hun hele levensverhaal! verder is het gewoon klote 35 graden of het regent! dus beter fruitsorteren in de kou!! KOM WEER TERUG HOOR! ik ga op bed ben echt dood op!!

dikke kus sas

• 16 Februari 2007 - 13:41

Wieny, Jou Beppe:

Lieve Sas, wat beleef jij toch wat! En wat word je daar grof betaald voor al je gezwoeg. We leven allen mee en zijn vol begrip, maar dat helpt jou niet wat de financiën betreft.Waar je op de wereld ook bent, het gaat altijd met ups en downs, dat hoort bij ons zo het schijnt.
    Wiebe is de laatste weken drie keer even bij mij aangewipt, en misschien weet je het al wel: Daniel woont nu bij Wiebe.Op dit moment is Hannah er ook om even mee te helpen enz,Daniel gaat in Goes naar school, dat is al rond. Een hele verandering voor Wiebe en ook voor Daniël. Hij wil graag bij zijn papa wonen. Maar kijken hoe alles loopt.Met mij is het heel goed gelukkig, dankbaar en tevreden en lekker actief met het koor. We gaan weer op naar de Matthäus 3en4 april en heerlijk zingen!!Nu je weet weer het een en ander Sas, ik hou van je en denk veel aan je. Maak er wat van en verlies NOOIT de moed!!!!**************** Wieny

• 16 Februari 2007 - 15:07

Ynskje:

Hey die Sas, knap hoor dat jullie dit nog een weekje gaan doen. Fijn dat je ook leuke contacten hebt met de mensen en hun levensverhalen te horen krijgt. Zo leer je de echte Aussie ook beter kennen. Thea en Mark komen dit weekend thuis ontvluchten het carneval. Ga nu een appelcake bakken. Liefs en een dikke tut Mem

• 16 Februari 2007 - 16:54

Wiep:

zo dus het is kut en niet kot maar wel lekker je zal bij terug komst wel op de zolder moeten slapen want daan woont nu bij mij dus maar dat redden we ook wel duzzzzzzzzzzzzz slaapse groeten van adrie en we nemen nog een op je eerste verdienste de rust groet uut yese

• 17 Februari 2007 - 08:00

Annie Bras:

Hey Sas,
    Hou trouw je verrichting bij.
    8 dollar is natuurlijk weinig maar qua levenservaring niet te betalen.
    Je ontmoet nu heel veel verschillende mensen van het land zelf leuk man.
    Ik wou je ook nog even vertellen dat die zwembad gooier van mij geslaagd is voor zijn diploma voor zee officier en kan nu het grote zwembad in.
    Eindelijk varen, we zijn harstikke blij, het was wel weer kantje boord want de school werkte heel goed mee niet dus.
    liefs Annie Thymen en Sytze

• 17 Februari 2007 - 19:52

Mark:

He Sas. Minder die 8 dollar. Maar ach zo houdt je iedere dag wel iets over om te lezen. Hier in het Friese is het wat dat betreft wel een stuk minder spannend, maar heerlijk om bij te slapen. Morgen nog ff naar t feestje van je jarige neefje en dan s'avonds in de pollonaise van Den Bosch. Maak plezier en het best lachen om je verhalen te lezen.

Grt

• 18 Februari 2007 - 03:28

Deew:

ha sas,
    heerlijk dat je werk hebt! hier wil het niet echt lukken :(. Heb allerlei plannen, Melbourne, Kangaroo Island, Tasmania... Bo komt al eind Maart!!! Vet spannend :D!
    Nou he, liefs aan de anderen! xx

• 18 Februari 2007 - 15:51

Hendrika....:

heeeee meid wat leuk dat je ff op de msn was, al was het voor jou toen half 3 in de nacht...haha
    wat leuk al die verhalen, je je vermaakt je wel zo te lezen en ook nog werken!!!nou petje er voor af, dat je zo'n wereld reis maakt...machtig!!! hier is ook alles kids...liefs en dikke kus;MARIELLE EN HENDRIKA vanuit bOLSWARD...xxxxxx

• 20 Februari 2007 - 11:33

Wil:

Soms maakt het niet zoveel uit wat je doet, elke keer ben je weer een ervaring rijker, maar wil je auto blijven rijden en af en toe iets duurs ondernemen dan moet je wel. Ik ben benieuwd of je Dewi nog ergens tegen komt. Ik vind het elke keer leuk je verhalen te lezen, het is bijna een dagtaak om alle verhalen van Dewi's vriendinnen te lezen.
    Veel plezier met alles wat je nog gaat doen. Wil