hello - Reisverslag uit Cairns, Australië van sascha veenstra - WaarBenJij.nu hello - Reisverslag uit Cairns, Australië van sascha veenstra - WaarBenJij.nu

hello

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sascha

22 April 2007 | Australië, Cairns

hey daar

ik ben nog steeds in cairns!
begint hier nu een beetje mooi weer te worden! al de hele week 30 graden! lekker bij het zwembad wat wil je nog meer! in de zee mag je hier niet zwemmen in veband met kwallen en krokodillen!!
heb gister de meiden uitgezwaaid die zitten nu in brisbane! en ik blijf hier nog even! weet nog niet waar ik hierna heen ga! verder eigenlijk niet zoveel beleefd! lekker rustig aan! dus spreek jullie later
dikke kus sas

• 22 April 2007 - 12:29

Doete:

klinkt goed sas! hier is het ook een lekker temperatuurtje dus we gaan de verjaardag van TH lekker buiten vieren. maar wat zo grappig is. hieke en gineke(weet niet of je ze kent komen uit kubaard en turns) zitten volgens mij nu ook in cairns. of daar zijn ze net geweest. hebben overeenkomstige verhalen op hun site staan als jij! erg leuk. hej tot later en veel plezier! gr Doee

• 22 April 2007 - 18:16

Marian Foppe Sven:

Hee Sascha
    Eindelijk even een berichtje van ons we waren het adres kwijt stom he vandaar dat het zolang heeft geduurd. We hebben de site nu eens even bekeken. volgens mij heb je het daar super, wel even vervelend ziek geweest. Je bent er nu ook al weer een hele poos. Hier gaat alles ook erg goed. Wij hebben ook erg mooi weer wel geen 30 graden maar wel lekker zonnig het heeft ook al 3 weken niet geregent. dus je kan het hier ook treffen. Sven die groeit als kool en is een enorme vrolijke boef.
    Lekker genieten en tot kijk.

• 23 April 2007 - 00:51

Deew:

Ha meis! Waar zit je in Brisbane?
    Ga naar Aussie Way, zo'n leuk hostel, heel klein, vriendelijk, persoonlijk en een zwembad! Je leert erg snel mensen kennen en ik voelde me er meteen thuis :)

Nou daaag!

• 23 April 2007 - 00:51

Deew II:

Oops..jij zit niet in Brisbane maar die meiden :S... Nou haha, voor ALS je naar Brisbane gaat dan ;). Ik ga morgen naar Bundaberg.
    Ik spreek je! xxx

• 25 April 2007 - 12:59

Wieny:

lieve kleine grote nog op reis zijnde halve australier hele friezin Sas!!
    Met mij alles ok, morgen jou Mem jarig en dan is het bijna al weekend. Mooi weer hier, eigenlijk beter dan daar.
    Ik ga misschien er as maandag wel even op uit, maar ik weet het niet heeeelemaal zeker, maar we zien wel!!
    Hou je taai, alles komt goed. Een tuutsje van dien beppe!! Hoi en aen sjen!!!