foto's - Reisverslag uit Canberra, Australië van sascha veenstra - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Canberra, Australië van sascha veenstra - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sascha

20 Februari 2007 | Australië, Canberra

sorry het zijn er maar een paar!! volgende keer weer meer maar het duurt zolang! en we hebben niet veell meer beleefd hier!!
dikke kus sas

• 20 Februari 2007 - 09:43

Zussie:

He lieverd,

Was je lekker dronken??
    Echt de kleinste spin......
    Hier alles oke!

Dikke tut!!

• 20 Februari 2007 - 16:44

Loes:

He Sas
    Vandaar dat je boven op de tafel staat vanwege die spin? Geniet maar lekker hoi Loes.

• 20 Februari 2007 - 18:48

Immie:

hoi sas,
    kun je me voortaan even vertellen dat er een spin op een foto staat ?????jeetje,ik ben me tepletter geschrokken !!!!sta nu ook op een tafel.doe er één voor loes,maar dan een slang,kunnen we zien hoe lang loes erover doet,hahahaha.sorry loes !!hoe is t verder ??enjoy,liefs de mellingkjes xxx

• 21 Februari 2007 - 09:06

Ynskje:

Hey Sas,
    Wat heb je een geweldige surfbroek aan is die van jezelf of geleend? En wat heb je een angst moeten overwinnen om die foto te maken van zo'n grote spin.
    Volgens mij zie je uit naar het moment van vertrek uit Canberra. Met het warme weer is het ook fijner om in de buurt van het strand te zijn. Nog een paar daagjes doorbijten en dan op naar Biondie beach. Liefs en een dikke Tut Mem

• 21 Februari 2007 - 17:04

Tineke:

yoyoo dronken surfster... kist dy spin ik mei nimme nei hus? ik he toch leffer dat beesje dan een ein! alles goed fjider?

• 23 Februari 2007 - 15:16

Jan S:

hee S
    hoorde gisteren van je moeder dat je op deze manier te volgen bent. Dus hier even een berichtje van je oude oppas.
    greetings

• 24 Februari 2007 - 19:41

Aafke:

Ja,Loes kin wol wat sizze mar it binne frêkte grutte spinnen ,der wolle jo Frensjer wol in slag foar in it rûn tinkst ek net Sas? Wij ha gesellich itten mei us buorren groeten fon ûs W en A

• 24 Februari 2007 - 19:44

Janita:

Ha die Sas! Jij maar mekkeren over de hitte, hier is het pisweer! Het giet, maar het is niet koud. Wat heeft die spin veel haren zeg, brrrrrrr! Hij kon zeker ook heel hard rennen, of niet? Je hebt 'm toch wel vermoord hoop ik, of durfde je dat niet? Volgende keer even een lineaal erbij houden (....), dan is het voor ons iets beter voor te stellen welke horror je daar allemaal meemaakt!
    Groet'n oet Grunn'n.