hallo mates - Reisverslag uit Cairns, Australië van sascha veenstra - WaarBenJij.nu hallo mates - Reisverslag uit Cairns, Australië van sascha veenstra - WaarBenJij.nu

hallo mates

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sascha

26 April 2007 | Australië, Cairns

geen verassing meer dus!!
kom indd volgende week thuis! vlieg zaterdag naar singapore en blijf daar een dag en een nacht en vlieg dan richting huis!ben wel benieuwd hoe singapore is! heb ook heel veel zin om jullie weer te zien en al mijn verhalen te vertellen zoveel meegemaakt!!
tot volgende week!!

dikke kus sas

  • 26 April 2007 - 08:16

    Beppe Wieny:

    Lieve schat, wees zeer WELKOM terug!!!!
    Bij "welzijn "zien we elkaar gauw.Geniet nog even in Singapore! Tuut, Beppe

  • 26 April 2007 - 10:15

    Jildert:

    Mooi, dat je terugkomt. Kunnen we weer uit eten met de neven/nichten club (en aanhang), dat breidt ook steeds meer uit.
    Enjoy your last days.

    Greetz,
    Jildert

  • 26 April 2007 - 10:37

    Jildert:

    Mooi, dat je terugkomt. Kunnen we weer uit eten met de neven/nichten club (en aanhang), dat breidt ook steeds meer uit.
    Enjoy your last days.

    Greetz,
    Jildert

  • 26 April 2007 - 11:00

    Jan Stuve:

    wil je mij even sms
    als je in singapore bent of je dan wilt kijken of je de Nokia E 90 voor mij daar kunt kopen. je krijgt dan geld overgemaakt van mij

    jan

  • 27 April 2007 - 04:06

    Sascha:

    ja ga kijken daar!! kan niet smsen daar maar bel mem wel even en die smst wel!!

    sas

  • 27 April 2007 - 04:06

    Sas:

    hey grote neef

    wacht dan even tot ik ook 1 heb gevonden!
    zo saai voor mij anders!
    x

  • 27 April 2007 - 05:56

    Lysbeth:

    Ha famke, wat fyn dast wer thuskomst! Geniet nog maar lekker even en we horen, liefs, Lys

  • 27 April 2007 - 12:58

    Grote Neef:

    Is goed hoor. Maar dan moet het wel een leuke één zijn!!!
    Hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2007

weer thuis!

28 April 2007

chinatown

26 April 2007

hallo mates

25 April 2007

stil in cairns

22 April 2007

hello
sascha

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 26901

Voorgaande reizen:

10 Januari 2007 - 11 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: