stil in cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van sascha veenstra - WaarBenJij.nu stil in cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van sascha veenstra - WaarBenJij.nu

stil in cairns

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sascha

25 April 2007 | Australië, Cairns

hey daar!!

gister zo onwijs goed geslapen heb voor het eerst in bijna 4 maanden echt bijna 45 minutten gedoucht met twee handoeken!! en shampo cremespoeling wijntje en alles er op en der aan! daar na een hele nacht in mijn eentje in een kingsize bed!! wat wil je nog meer! ze vonden me wel aardig daar dus mocht ik voor een nacht in een hotelkamer! verder nog steeds een beetje hetzelfde hier eergister wel leuk wezen stappen! je hebt hier allemaal van die acties goedkoop drinken elke dag! doe ik niet hoor!! haha!! verder loopt het hier nu een beetje vol! wel gezellig allemaal nieuwe mensen! van af begin deze week is het regenseizoen afgelopen dus de komende 6 maanden geen regen hier! BETER
verder eigenlijk niet zoveel te melden!

nou doei
xx

  • 25 April 2007 - 06:08

    Zussie:

    hey
    Klinkt goed allemaal. Hier is het ook mooi weer. Weer een lekker lang weekend in het vooruitzicht. Mem jarig morgen en Beatrix maandag. Ik ga aan het werk!!
    Geniet

    KUS

  • 25 April 2007 - 08:36

    Bouk:

    Hey Sas
    Volgens mij heb je het daar goed voor elkaar. Ik lees bijna alleen maar goede berichten. Ik kijk er naar uit als je weer thuis komt!! Het is bijna al zover, dus geniet er nog maar even lekker van!! Als je hier weer in Nederland bent, zal het ook wel mooi weer zijn. Je treft het maar. Ate staat hier in Wommels al weer bij de brug dus dat is een goed teken. Het voldoet me hier op t Bosk nog altijd prima, het voelt ook een beetje als vakantie hier, net als jou. Zal vandaag met 2 klasgenootjes op het terras in makkum. Lijkt me leuk, met dit mooie weer hier. Als je weer in NL moet je maar gauw even mijn eigen plekje bekijken. Ik spreek je! Dikke vette tut fan Bouk

  • 25 April 2007 - 11:15

    Teat:

    Hoi sas, ik las op de side van martin heerus dat hij ook in cairns zit. Even buiten die plaats heeft hij werk in een garage gevonden. We gaan morgen even bij dien moeke op de verjaardag. Loopt ook al naar de vijftig volgens mij. laat ze het maar niet lezen. Alles goed hier mooi weer tot ziens goede terugeries.
    teat

  • 25 April 2007 - 11:18

    Teat:

    sorry sas martin zit in Brisbane. ik heb het verkeerd gelezen.Die jongen heeft ook zo,n epistel. Hij kan als hij terug komt wel een boek uit geven.
    Teat

  • 25 April 2007 - 19:31

    Loes:

    He sas
    heb je je koffer al gepakt?
    We willen je een hele goede terugreis wensen,zien er naar uit om je weer te zien en al je verhalen te horen tot volgende week .
    Dikke tut ut Franeker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2007

weer thuis!

28 April 2007

chinatown

26 April 2007

hallo mates

25 April 2007

stil in cairns

22 April 2007

hello
sascha

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 26895

Voorgaande reizen:

10 Januari 2007 - 11 Juni 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: