chinatown - Reisverslag uit Singapore, Singapore van sascha veenstra - WaarBenJij.nu chinatown - Reisverslag uit Singapore, Singapore van sascha veenstra - WaarBenJij.nu

chinatown

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg sascha

28 April 2007 | Singapore, Singapore

hey daar

zit nu in singapore! in een hostel waar ik niet eens naar de wc durf! allemaal beesjes hier en er zit een of andere schele gast de hele tijd naar me te kijken! onwijs eng! dat word dus niet slapen voor mij vanacht! alles zit volgeboekt hier er was 1 hotel maar die koste zo'n 100 euro! dus dan maar dit! vlucht ging goed ben zelfs nog even in darwin geweest! wel even slikken als je zo uit cairns vliegt DIT WAS HET DAN!!
wel het mooiste uitzicht ooit gehad we zijn nog over het great barrien reef gevlogen echt super! nou zie jullie snel!
(hoop ik) :) dikke kus sas

• 28 April 2007 - 16:00

Ynskje:

Hoi Pop,

Je bent onderweg vanmorgen nog geprobeerd je te bellen maar je was al onderweg.Sla je nog even door de beestjes en alles heen nog 2 nachtjes en dan kan je weer heerlijk in je eigen bed slapen.
    Wat fijn dat je op zo'n mooie manier afscheid heb kunnen nemen van Australië. Dit uitzicht zal je altijd bij je houden. Ik kan niet wachten tot je thuis bent. Hou je haaks en we denken aan je. Tot snel. Dikke tut mem

• 29 April 2007 - 01:35

Deew:

He lieve Sas!
    Dit lees je waarschijnlijk als je thuiszit...Hoop dat je een goeie vlucht hebt gehad en dat je er vrede mee hebt dat je nu 'gewoon' weer thuis zit.. Soms moet je die keuzes maken...
    Wij gaan elkaar absoluut nog zien in Nederland, maar je daar maar geen zorgen over ;).
    Tot mails! Laat maar weten soms hoe het met je gaat :)!
    Dikke Tut!